onsdag 28 november 2012

Färgträsket

Har fastnat i valet och kvalet bland garnfärger som finns och inte finns att köpa. Har nu gjort kuddar i petrol, brun och lila, och så var det tänkt att det skulle vara en rosa-lila för att binda ihop det hela. Det är bara det att just den nyansen jag tänkt inte går att hitta i mina två garnaffärer... På internet är det väldigt svårt att se hur färger ser ut.

Sen är det det där med att man har en vision och en tanke när man sitter i sin soffa, och så kommer man till garnaffären. Garnerna kastar sig över en i ett ljus som man aldrig någonsin har hemma. Hur tusan ska man kunna se hur det sedan blir där hemma?!

Funderar även på om jag valt rätt färger till att börja med. Vilka färger vill jag ha i mitt vardagsrum? Så dags att tänka på det nu... Har så länge beställt en färgkarta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar