onsdag 2 februari 2011

Väggklocka

Letar klockor. Vill ha en i köket, en i Dotters rum och en i tv-rummet på ovanvåningen. Har hittat några snygga, men vill såklart gärna ha fler förslag!


Från Progetti Srl kommer denna klocka. Dock lite svår att läsa av för de flesta...
En klocka från Koizol, kanske för ett barnrum?

Denna har jag sett i en uraffär i stan. Kanske lite prålig för min smak, men ganska fin ändå... Lite mer som en tavla än en klocka...

 Lite rolig, önskar dock att det stod på svenska, ett tag kvar innan jag ska lära Dotter klockan på engelska...

Annars får jag väl erkänna att jag gärna skulle vilja ha en retroklocka i köket, gärna 40-50 tal. Denna var en fin nyvariant tycker jag! Kommer från House of Hedda.

1 kommentar:

  1. Progetti Srl måste ni ha ii tv-rummet. Skit snygg. Vilket konstverk!

    SvaraRadera