tisdag 12 mars 2013

Om gult...

Dotter älskar gult. Ända sedan kanoten fångade hennes öga vid åtta månaders ålder har hon ju varit fast. Rosa har långsamt gjort entré i hennes liv (till mammans stora fasa) men gult ligger orubbligt kvar på plats nr 1. Lyckliga jag hittade ett underbart gult tyg på en av mina favoritbloggar, men självklart var det ett lakan från 70-talet. Suck. Så är det alltid. Undrar varför jag ur designsynpunkt föddes sådär 40 år försent och undrar ifall jag hade tyckt att 70-talet hade varit lika vackert ifall jag hade levt då. Lånar bilden från http://sannaochsania.blogspot.se/


Nåväl. Vi hittade en sida som jag aldrig hör talas om som säljer klockor. Av sisådär hundra olika varianter så valde Dotter ut denna till Lillasysters rum. Får se om jag vågar beställa en och i sådana fall blir det spännande att se om det verkligen kommer en klocka... Har någon annan som beställt från www.zazzle.se så får ni gärna berätta ifall det gick bra eller ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar